www.audcom.nl/vhz/oude-jaargangen/vhz-jaargang-43-2002.html |
|||
VHZ jaargang 43 - 2002 → Oude jaargangen Van Horen Zeggen → Van Horen Zeggen → Bureau FENACVHZ 2002-4Frank en Monique van Dillen: Dilemma's en keuzes; ouders en professionals rondom een opgroeiend doof kind Dick Kuyt, Tine Bruijne-van Luik en Margriet Zuidhof: Kinderklanken en Peuterpraat; taalstimulering voor kleuters en peuters Marjan Elzer: Onderwijsdoelen en expertise
VHZ 2002-3Karin Brouwers: 'Heb je nou een lekke fiets of een lekke band?' Mark Meerum Terwogt, Carolien Rieffe en Cootje Smit: Hoe brengen dove en horende kinderen een emotioneel geladen boodschap over? Sieneke Goorhuis-Brouwer, Margreet Luinge en Wendy Post: Wat verstaat de Nederlandse hulpverlener onder taalstoornissen?
VHZ 2002-2Harry Knoors: 'Goede praktijken' in onze pedagogiek Rob Boerman: Het opstellen van het handelingsplan Leo Bonekamp: 1000 digitale woorden VHZ 2002-1Renée Heineman-Gosschalk: Het belang van ouderparticipatie om geletterdheid bij dove kinderen te stimuleren Marjolein Buré en Herma Korfage: Congres Tweetaligheid Guyot Gerrie van Hamersvelt en Peter Luitzen van Dijk: Uitdagingen voor het onderwijs aan doven in Europa
|
|||
Copyright 2008-2024 Bureau AudCom |